Tailsweep topp

Saturday 20 August 2011

konstnärens tvåa

 
I senaste numret av Elle Interiör (6/2011) finns ett reportage från konstnären Ylva Mazettis lilla våning i Malmö som jag föll helt pladask för. Idag fick jag via Ellmania reda på att den är ute på marknaden. Vore jag singel skulle jag ta mitt pick och pack och dra till Malmö. Jag kan se mig själv, likt Carrie i Sex and the City, sitta uppflugen i sängen med min lap top och öppet fönster i denna romantiska våning. Men just det, jag är ju inte Carrie.. Utan en sliten mamma med leksaker över hela golvet.. Fast drömma kan man! (Kolla in originalköket..)
pics: Bolaget

4 comments:

  1. I dream about dark floors like here :)

    ReplyDelete
  2. I've got the latest Elle Interiör, too, and loved this home so much. Thanks for sharing x

    ReplyDelete

Note: only a member of this blog may post a comment.