Tailsweep topp

Thursday 13 September 2012

chez camilla tange peylecke


En av mina favoritbloggar är Hunch, där man får följa danska stylisten och inredningskonsulten Camilla Tange Peylecke, och denna månad pryder hennes eget hem framsidan på Boligmagasinet. Ni kommer kanske ihåg hur jag efterfrågade personliga hem häromdagen, och här har ni ett!



Så många fina personliga detaljer.


Förutom glimtar från Camillas danska hem, visas också familjens röda svenska torp på bloggen. Jag tycker det är så kul att här sitter jag och drömmer om en dansk svart stuga, medan Camilla verkligen har intrett sitt sommarställe i traditionell svensk stil! Och hur stilsäkert som helst, även det.


Ett hett tips är alltså senaste Boligmagasinet där ni kan titta in hos Camilla och läsa hela reportaget.

pics: Peter Kragballe via Hunch (borrowed with permission)






6 comments:

  1. tack för bra blog-tips.
    älskar det där personliga ... så mycket fint att finna.

    kram. u

    ReplyDelete
  2. ps. vet du att du har lösenords-skyddat kommentarsfält? kanske medvetet ... ?
    men det gör det lite extra svårt att kommentera lätt från mobilen :)

    kram igen! u

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jag har tänkt att fixa det länge.. Tack för påminnelsen!

      Delete
  3. kære Ulrika,
    tusind tusind tak for det fine ord og link... jeg er helt rørt!

    stort smil fra mig,
    SMIL

    ReplyDelete
    Replies
    1. Camilla, det är jag som ska tacka, och vad kul att du gillade inlägget!:)

      Delete

Note: only a member of this blog may post a comment.