Tailsweep topp

Sunday 28 April 2013

today at delight studios


Idag var det avslutning på Beckmans stylistkurs med bästa Lotta Agaton som lärare. Dagens uppdrag var en plåtning för Therese Sennerholt som till veckan släpper en ny kollektion prints (A5 format). Vi höll till på "Delight studios" och det var såå inspirerande. Allt blir ju snyggt i den miljön. Ni som följer mig på instagram har redan få se en sneak peek.


pics: seventeendoors

Vi hade under veckan fått i läxa att skissa upp vår bild, och igår fick vi presentera vår idé inför klassen. Imorse runt sju bestämde jag mig för att ändra spår, och som tur var känns det nu som att det var helt rätt drag. Bilden blev mer personlig efter ändringen, och jag känner mig nöjd med dagens insats. Det tror jag att alla kursdeltagare gör, och kursen har varit superrolig och lärorik. Lotta Agaton är en väldigt inspirerande och peppande person och det känns lite tomt att det nu är över.
   Eftersom Therese Sennerholt nu ska välja en bild som ska representera hennes nya kollektion prints ligger jag lite lågt här ikväll med bilder, så ni får hålla tillgodo med några glimtar från Delight Studios.

4 comments:

  1. Härliga foton!
    Kram Sofia

    ReplyDelete
  2. Vad fint du har fångat detaljerna från i går. Hoppas vi kan ses snart igen! Kram D

    ReplyDelete

Note: only a member of this blog may post a comment.