Tailsweep topp

Friday 3 May 2013

more beckmans 2013

styling: Daniella Witte

Jag tänkte att alla skulle få chansen att visa sin styling på sin egen blogg, därför väntade jag lite med mina kursares bilder. Alla bilder verkar dock vara utlagda, så nu kör jag också, och visar ett urval bilder ur ett bloggperspektiv :) då vi var flera bloggare som gick kursen. Bilden ovan behöver knappast en presentation, då formspråket tydligt avslöjar stylisten. Det är alltså stilsäkra Daniella Witte som står för styling, och Daniella har ju kommit långt i sitt arbete som stylist redan.

Styling: Sarah Widman

Tokbegåvade och hårt arbetande Sarah Widman som gjort mäklarfirman Alvhem kända över hela riket står för styling här ovan. På lördag är det jag som tar upp fighten om tv:n med barnen då Sarah är på Go'kväll 18.15 i kanal 1 och visar hur vi ska inreda våra balkonger. Tips!

Styling: Anna Gustafsson
Svenska Anna från Paris som driver snygga bloggen La maison d'Anna G skapade ett franskt passionsdrama! :)
 
styling: Johanna Pilfalk


Det var mycket skor och taggtråd i år! :) Alla bilder är tagna av superduktiga Kristofer Johnsson. Det här var bara ett litet urval, som sagt, och alla de fina bilderna av mina duktiga kursare hittar du här!

 

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.