Tailsweep topp

Wednesday 11 September 2013

diy - lamp

pic: seventeendoors

Jag köpte en lampfot för tio spänn på loppis, och med en ny glödlampa och sladd med dimmer från Clas Ohlson blev den så fin att jag tror jag måste ta hem den från vårt ställe vid havet, där den står i fönstret just nu. Mitt inredningstips idag är det gamla slitna citatet "blanda designklassiker med loppisfynd", men så är det verkligen! Ett hem fyllt med design enbart gör ingenting för mig, likväl som ett hem fullt med loppisprylar kan behöva en liiiten dyr fin designlampa för den rätta känslan :)

 

1 comment:

  1. vad fint det där blev.
    letar alltid efter fina lampfötter när jag är på loppis ...
    det gamla är oftast det vackraste.
    men jag håller med, det måste finnas en mix.
    ha en fin dag,
    u

    ReplyDelete

Note: only a member of this blog may post a comment.