Tailsweep topp

Sunday 15 December 2013

chez annika von holdt


Genom instagram hittar man ju hem till fantastiska människor med lika fantastiska hem. Danska Annika von Holdt är en av mina absoluta favoriter och jag rekommenderar verkligen att ni kikar in hos henne på @annikavonholdt
     Det bjuds på glimtar från hennes vackra hem, som nyligen var med i ett inredningsreportage i en dansk tidning, och många ljuvliga bilder från Karibien t.ex.

 
Ingo Maurers Lucellino har jag ju haft hem på prov, men den fick åka tillbaks till affären igen då den "försvann" i vårt vita hem. Men jag måste banne mig ge den en ny chans. Så fin!! Den åker upp på julens önskelista! 
 
 
Som ni ser är Annika von Holdt toksnygg, och fd modell. Numera dock en framgångsrik författare och här kan ni läsa mer om henne. Jag ska försöka få tag på en kopia av hennes senaste bok när jag sticker till Danmark nästa gång. Min man är ju uppvuxen i Danmark och talar flytande danska, så om jag inte tar mig igenom den själv, kan han alltid översätta för mig..
 

 
Let me introduce you to writer Annika von Holdt and her beautiful home.
You can read more about her here and I love her instagram feed @annikavonholdt Check it out!
 
pics: @annikavonholdt borrowed with permission
 
 

1 comment:

Note: only a member of this blog may post a comment.