Tailsweep topp

Thursday 3 April 2014

a duplex apartment


Häromdagen hade jag en konsultation inför en försäljning av en vindsvåning på två etage. Jag skulle precis sätta mig och samla lite bilder till en moodboard till det projektet när jag såg den här etagevåningen ute till försäljning just nu. Det bästa med vindvåningar är ju den spännande formen på väggar och tak, och här har man placerat köket under ett fantastiskt gammalt vindsfönster.

 
Där, precis som här, är takhöjden över fem meter. 


Snygg trappa med infälld belysning.

pics: via Skeppsholmen

Inte dumt med det bästa av två världar, vackra originaldetaljer där nere och en cool vindsvåning där uppe!

@seventeendoors
  Precis som i den här schyssta etagevåningen som jag besökte i veckan. Spana in den snygga bokhyllan! 

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.